Kiedy ex-TW spostrzega Baumfelda wydaje z

Ja też, tak jak wasz minister, powtarzam, że piloci to nie samobójcy. A ty używasz go przy byle okazji. Pozostawiłam więc moją cudowną, inteligentną rodzinę, zanurzyłam się w ciepłej kąpieli johimbina i zaczęłam rozważać samobójstwo przez utopienie. Oficjalnie więc Sąd Marynarki Wojennej nie mógł mnie skazać za to, co robiłam przed tym terminem. Nie robi dobrze, a właściwie napewno robi bardzo, bardzo źle – czytanie doniesień o aferach korupcyjnych czy informacji o wybuchach, powodziach, lawinach i innych nieszczęściach na świecie! Mnie nie trzeba nic tłumaczyć, ja jestem inteligentna i z miejsca sama rozumiem! Proces adaptacji w zależności od dostosowania treningu trwa od 4 do 9 tygodni? Nie robi dobrze, a właściwie napewno robi bardzo, bardzo źle – czytanie johimbina doniesień o aferach korupcyjnych czy informacji o wybuchach, powodziach, lawinach i innych nieszczęściach na świecie. W miastach tradycyjnym środkami transpor
tu miejskiego, tzn. Jeżeli tak twierdzi, to dobrze jeździ tylko według swojego mniemania? Nie potrafią wytłumaczyć się z zarzutów korupcyjnych, które wynikają z owych słynnych taśm z Adamem Lipińskim, więc zamiast tego rzucają obelgi na prawo i lewo? Minister obrony musi być człowiekiem, który dobrze współpracuje z premierem i prezydentem? Nie pokładajcie ufności w dostojnikach ani w synu ziemskiego człowieka. Jak człowiek robiący źle może być cząstką Boga? Ksiądz może wskazać kryteria wyborcze dla katolika. Będziesz myślał, że inni mają lepsze warunki niż ty lub lepsze poparcie, lub będziecie mieć pretensje, że nie jesteście rozumiani i że wszystko jest prawdą i nieprawdą johimbina w tym samym czasie. W Unii Europejskiej zaczyna dojrzewać przekonanie, że nie można sobie pozwolić na istnienie takiego kuriozum, jakim jest Białoruś w Europie. Raz w miesiącu poprzez firmę kurierską przesyłane są oryginalne faktu ry i rachunki, w celu weryfikacji całości rozliczeń. Nie potraf

Leave a Reply

